|
|
ДЕТАЛЬНО
Державне агентство з питань електронного урядування України планують перевести в електронну форму 20% всіх державних послуг України
Державне агентство з питань електронного урядування України, ICT Competence Center, Адміністрація Президента України ставлять перед собою за мету перевести до кінця року в електронну форму 20% всіх державних послуг України, яких загалом біля 800.
Вашій увазі пропонується перелік послуг, які незабаром будуть надаватися в електронній формі. Переважна частина цих послуг вже реалізована технічно, зараз тестуються, потім запускатимуться пілоти в окремих регіонах. Терміни – від кількох тижнів до кількох місяців.
- Реєстрація авто в МРЕВ
- Видача / заміна загранпаспорту
- Реєстрація місця проживання
- Надання довідки про доходи для фізичної особи
- Внесення змін у реєстраційні дані юрособ та приватних підприємців без зміни статуту
- Надання довідки про несудимість
- Видача картки обліку об’єкта торговельного призначення, сфери послугта з виробництва продуктів харчування
- Реєстрація громадського об’єднання
- Надання копій рішень міської ради та її виконкому, розпорядженьміського голови за зверненням юридичних та фізичних осіб,правоохоронних органів,адвокатів
- Надання дозволу на використання місцевої символіки (герба міста, назви чи зображення архітектурних, історичних пам’яток)
- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з
- Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
- Взяття на соціальний квартирний облік
- Видача дозволу на переоформлення договору найму жилого приміщення державного / комунального житлового фонду
- Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
- Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна
- Надання відповідей на листи підприємств, установ та організацій в межах компетенції облдержадміністрації
- Отримання дозволу на МАФ
- Видача довідок про перебування на квартирному обліку
- Видача відомостей з документації, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою.
- Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків з багатодітної сім’ї не видавались.
- Надання довідки про перебування на обліку бажаючих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво
- Надання довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі за місцем проживання та в житлово-будівельному кооперативі.
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку
- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
- Видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи
- Видача архівних довідок, копій, витягів
- Видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради,
- Надання витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради
- Надання довідок незайнятому населенню про відсутність земельних ділянок для ведення ОСГ
- Надання дозволу на розмiщення зовнiшньоi реклами
- Надання ордера на видалення зелених насаджень
- Надання дозволу релігійним організаціям на проведення релігійних заходів, які проводяться поза межами культових споруд
- Видача дозволу на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони
- Видача дозволу на відновлення земельних робіт
- Погодження на розміщення реклами на пам’ятках місцевого значення, в межах зон охорони таких пам’яток
- Видача свідоцтва про атестацію шкіл початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів
- Реєстрація дозволу на проведення археологічних розвідок, розкопок
- Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
- Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
- Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства
- Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації
- Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт
- Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт
- Реєстрація Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
Джерело
with
ИТ-директор: НОВОСТИ
01.08.2021
CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" 2021
29 - 31 июля 2021, г.Запорожье, состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Участники: CIO, ИТ-руководителям, директора по развитию, производству, продажам, аналитики, планировщики, все, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.
Про CIO-Jazz-2021 - версія для мобільного
08.08.2020
CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" - 2020
6 - 8 августа 2020, г.Запорожье, Состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Мероприятие будет полезным: CEO (но они, увы, не ездят на такие мероприятия :)), CIO, ИТ-руководителям, директорам по развитию, производству, продажам, аналитикам, планировщикам, всем, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.
Про CIO-Jazz-2020 - версія для мобільного
13.12.2019
Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня.
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
О Новогоднем CIO-Jazz - версия для мобильного
23.10.2019
MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты"
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
Ключевые темы MBA IT-Jazz:
- Развитие ИТ-функции
- Гибкие технологии управления ИТ-проектами.
- Эффективное управление ИТ-командами.
- Новинки рынка ИТ и опыт их использования.
|
|