Супремум ИТ-директор ИТ-форум ИТ-Олимпиада  
Авторизация
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Поиск по сайту
Реклама
Посмотреть Календарь ИТ-событий
Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Компания RACKRAY

ДЕТАЛЬНО


Державне агентство з питань електронного урядування України планують перевести в електронну форму 20% всіх державних послуг України

Державне агентство з питань електронного урядування України, ICT Competence Center, Адміністрація Президента України ставлять перед собою за мету перевести до кінця року в електронну форму 20% всіх державних послуг України, яких загалом біля 800.

Вашій увазі пропонується перелік послуг, які незабаром будуть надаватися в електронній формі. Переважна частина цих послуг вже реалізована технічно, зараз тестуються, потім запускатимуться пілоти в окремих регіонах. Терміни – від кількох тижнів до кількох місяців.
  1. Реєстрація авто в МРЕВ
  2. Видача / заміна загранпаспорту
  3. Реєстрація місця проживання
  4. Надання довідки про доходи для фізичної особи
  5. Внесення змін у реєстраційні дані юрособ та приватних підприємців без зміни статуту
  6. Надання довідки про несудимість
  7. Видача картки обліку об’єкта торговельного призначення, сфери послугта з виробництва продуктів харчування
  8. Реєстрація громадського об’єднання
  9. Надання копій рішень міської ради та її виконкому, розпорядженьміського голови за зверненням юридичних та фізичних осіб,правоохоронних органів,адвокатів
  10. Надання дозволу на використання місцевої символіки (герба міста, назви чи зображення архітектурних, історичних пам’яток)
  11. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  12. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з 
  13. Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
  14. Взяття на соціальний квартирний облік
  15. Видача дозволу на переоформлення договору найму жилого приміщення державного / комунального житлового фонду
  16. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
  17. Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна
  18. Надання відповідей на листи підприємств, установ та організацій в межах компетенції облдержадміністрації
  19. Отримання дозволу на МАФ
  20. Видача довідок про перебування на квартирному обліку
  21. Видача відомостей з документації, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою.
  22. Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків з багатодітної сім’ї не видавались.
  23. Надання довідки про перебування на обліку бажаючих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво
  24. Надання довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі за місцем проживання та в житлово-будівельному кооперативі.
  25. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку
  26. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  27. Видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи
  28. Видача архівних довідок, копій, витягів
  29. Видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради, 
  30. Надання витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради
  31. Надання довідок незайнятому населенню про відсутність земельних ділянок для ведення ОСГ
  32. Надання дозволу на розмiщення зовнiшньоi реклами
  33. Надання ордера на видалення зелених насаджень
  34. Надання дозволу релігійним організаціям на проведення релігійних заходів, які проводяться поза межами культових споруд
  35. Видача дозволу на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони
  36. Видача дозволу на відновлення земельних робіт
  37. Погодження на розміщення реклами на пам’ятках місцевого значення, в межах зон охорони таких пам’яток
  38. Видача свідоцтва про атестацію шкіл початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів
  39. Реєстрація дозволу на проведення археологічних розвідок, розкопок
  40. Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
  41. Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
  42. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства
  43. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації
  44. Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт
  45. Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт
  46. Реєстрація Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
Джерело
with 


ИТ-директор: события
RSS
Все события
ИТ-директор: НОВОСТИ
RSS

CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" 2021 01.08.2021 CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" 2021

  29 - 31 июля 2021, г.Запорожье, состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Участники: CIO, ИТ-руководителям, директора по развитию, производству, продажам, аналитики, планировщики, все, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.

Как это было в прошлом году
Фототчет - День первый - Стратегическая сессия и знакомство
Фототчет - День втоой - Доклады и обсуждение
Фотоотчет - Турнир по боулингу
Фотоотчет - Яхты

Про CIO-Jazz-2021 - версія для мобільного

CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" - 2020 08.08.2020 CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" - 2020

  6 - 8 августа 2020, г.Запорожье, Состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Мероприятие будет полезным: CEO (но они, увы, не ездят на такие мероприятия :)), CIO, ИТ-руководителям, директорам по развитию, производству, продажам, аналитикам, планировщикам, всем, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.

Как это было в прошлом году - презентации и видеоматериалы
Фототчет - День первый - Стратегическая сессия и знакомство
Фототчет - День втоой - Доклады и обсуждение
Фотоотчет - Турнир по боулингу
Фотоотчет - Яхты

Про CIO-Jazz-2020 - версія для мобільного

Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня. 13.12.2019 Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня.

13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года -  Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а)  стабильность!" - где запятая? :) ). 

Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.

О Новогоднем CIO-Jazz - версия для мобильного



MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты" 23.10.2019 MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты"

  23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.

Ключевые темы MBA IT-Jazz:

    • Развитие ИТ-функции
    • Гибкие технологии управления ИТ-проектами.
    • Эффективное управление ИТ-командами.
    • Новинки рынка ИТ и опыт их использования.


Все новости

 | карта сайта |   
 | 
обратная связь | 
 | 
подписка на новости |

MiroHost — крупнейший хостинг-провайдер Украины

Сообщество ИТ-директоров Украины

ИТ-форум

Проект ИТ университет

© Супремум, 1997-2017.
Все права защищены.

Работает на «1С-Битрикс: Управление сайтом»