|
|
ДЕТАЛЬНО
Київський картонно-паперовий комбінат керує своєю діяльністю за допомогою Microsoft Dynamics AX
Замовник
ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» — одне з найбільших підприємств Європи з випуску картонно-паперової продукції. У загальному випуску целюлозно-паперової продукції в Україні частка комбінату становить близько 30%.
Ситуація
На «Київському картонно-паперовому комбінаті» склалася потреба у впровадженні повноцінного ERP-рішення, яке б охопило всі сторони діяльності комбінату і інтегрувалося з MES-системами.
Рішення
ERP-рішення було реалізовано на базі Microsoft Dynamics AX 2009 з використанням стандартної трьохрівневої архітектури: сервер баз даних (Microsoft SQL Server 2008), сервер застосунків, клієнтські місця. В якості засобу для розробки та отримання частини звітних форм застосовується SQL Server Reporting Services. При реалізації проекту були впроваджені фінансовий облік, облік запасів, закупівлі, продажу, а також, вперше в Україні, — бухгалтерський і податковий обліки згідно з чинним українським законодавством з усіма змінами 2011-2012 рр.
Серед найбільш важливих моментів проекту можна виділити наступні:
- Розроблено та запроваджено механізм автоматичної виписки всього пакету документів на продукцію, що виробляється та відвантажується, включаючи сертифікати за показниками якості продукції, що виписуються в Microsoft Dynamics AX, але формуються на підставі первинних даних виробничих МЕS-систем. Наприклад, тепер виписка ПН з формуванням єдиного їх реєстру проводиться (вимога податкового кодексу 2012 р.) незалежно від того, де це виписується — бухгалтерія, склад картону, паперу, гофровиробництво в режимі 7/24. Або ж: основна сировина комбінату — макулатура, щомісяця споживається понад 28 тис. тонн сировини. До впровадження Microsoft Dynamics AX, зведені дані про всі надходження сировини переносилися в ручному режимі в «1С-Бухгалтерія» з локальних програм обліку. Після впровадження Microsoft Dynamics AX всі проводки по «Головній книзі» виконуються автоматично, а це — близько 2 тис. проводок на місяць.
- Розроблено та впроваджено алгоритми та моделі обліку собівартості, в т.ч. з урахуванням галузевої специфіки. Наприклад, раніше розрахунок собівартості паперової фабрики, яка випускає понад 150 найменувань різних виробів (туалетного паперу, серветок, паперових рушників) здійснювався за групами товару і займав мінімум 10 днів. Після впровадження розроблених алгоритмів розрахунку собівартості в Microsoft Dynamics AX, процес розрахунку собівартості проводиться для кожного виду продукції (!), Точність розрахунку значно підвищилася, а час розрахунку вже займає не більше 2-х днів. При цьому, 90% цього часу витрачається не на розрахунок собівартості, а на перевірку правильності первинних даних. Надалі розрахунок фактичної собівартості планується проводити не тільки по закінченню місяця, а мінімум подекадно.
- Розроблено специфічні алгоритми та процеси, що використовуються на гофровиробництві. Наприклад, щомісяця виробляється близько 2,5 тис. виробничих замовлень. Розрахунок собівартості до впровадження Microsoft Dynamics AX був можливий виключно в розрізі видів продукції. Зараз закінчуються роботи, в результаті яких буде реалізовано механізм розрахунку в реальному часі фактичної собівартості по кожному окремо взятому замовленню. Також, в результаті впровадження Microsoft Dynamics AX став можливим автоматичний контроль розміщення замовлень у виробництво, в залежності від кількості вже розміщених у виробництво замовлень, виробленого товару, який ще зберігається на складі, а також фінансових відносин з кожним із клієнтів.
- Реалізована можливість вести бухгалтерський та податковий облік в системі Microsoft Dynamics AX, з урахуванням змін, пов?язаних з введенням нового податкового кодексу в 2011 році. Рішення можна розділити на наступні основні блоки: загальний фінансовий облік; облік ПДВ; податковий облік.
Докладніше на сайті: http://www.microsoft.com/ukraine/casestudies/casestudy.aspx?id=111
ИТ-директор: НОВОСТИ
01.08.2021
CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" 2021
29 - 31 июля 2021, г.Запорожье, состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Участники: CIO, ИТ-руководителям, директора по развитию, производству, продажам, аналитики, планировщики, все, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.
Про CIO-Jazz-2021 - версія для мобільного
08.08.2020
CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" - 2020
6 - 8 августа 2020, г.Запорожье, Состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Мероприятие будет полезным: CEO (но они, увы, не ездят на такие мероприятия :)), CIO, ИТ-руководителям, директорам по развитию, производству, продажам, аналитикам, планировщикам, всем, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.
Про CIO-Jazz-2020 - версія для мобільного
13.12.2019
Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня.
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
О Новогоднем CIO-Jazz - версия для мобильного
23.10.2019
MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты"
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
Ключевые темы MBA IT-Jazz:
- Развитие ИТ-функции
- Гибкие технологии управления ИТ-проектами.
- Эффективное управление ИТ-командами.
- Новинки рынка ИТ и опыт их использования.
|
|