|
|
ДЕТАЛЬНО
"Техносерв Україна" створив централізовану систему підтримки користувачів ІТ-послуг для Дельта Банку
Компанія "Техносерв Україна" - представництво провідного російського інтегратора Групи компаній " Техносерв" в Україні, оголошує про створення централізованої комплексної системи підтримки користувачів ІТ-послуг для одного з найбільших банків України - АТ "Дельта Банк".
Система охоплює усі підрозділи Дельта Банку, включаючи головний офіс, 118 регіональних підрозділів і більше 2300 роздрібних пунктів продажу. Кількість користувачів системи перевищує 5000 осіб, і їхня кількість постійно збільшується за рахунок підключення до системи зовнішніх клієнтів банку.
Активне зростання клієнтської бази продиктоване попитом продуктів банку у населення, про що свідчать лідируючі позиції в авторитетних рейтингах України. Так, за підсумками 2011 року Дельта Банк увійшов, за версією ІА "РБК Україна", до трійки банків, що найдинамічніше розвиваються, а також зайняв 2 і 3 місця рейтингу "50 провідних банків України" газети "Комерсант" у номінаціях "кредити готівкою", "ощадний вклад" і "класичний депозит". Також в 2012 році банк перейшов з групи "великих" в " найбільші".
"Починаючи проект, ми думали про створення централізованої системи підтримки усіх внутрішніх корпоративних користувачів, але по мірі аудиту існуючої системи і бізнес-процесів банку ми дійшли висновку, що проект може і повинен охопити не лише внутрішніх замовників і партнерів, але і наших клієнтів, - прокоментував завдання проекту Олександр Чорнолуцький, начальник відділу підтримки служб і користувачів інформаційних систем Дельта Банку. - Одним з ключових принципів банку є робота з клієнтом за принципом VIP- обслуговування. Тому ми у системі створили спеціальний модуль, що дозволяє ІТ-спеціалістам банку надавати нашим клієнтам послуги ІТ-підтримки незалежно від місця їхнього знаходження. Цей блок гарантує клієнтові не лише VIP- сервіс, але й високий рівень безпеки. Окремо зазначу, що за результатами нещодавнього комплексного опитування, рівень задоволення користувачів ІТ-послугами досяг 96%».
"Глибоке залучення представників банку як від ІТ, так і бізнес-підрозділів до процесу впровадження дозволило виконати проект з дотриманням тієї високої планки, яку "Техносерв" готовий запропонувати своїм замовникам, - зазначив Ілля Шутов, керівник відділу рішень OSS/ITSM департаменту прикладних рішень ГК " Техносерв". - Впровадження єдиних високих стандартів ІТ-підтримки як внутрішніх, так і зовнішніх користувачів створює банку унікальну ринкову конкурентну перевагу. Крім того, це яскравий приклад переходу ІТ-підрозділу від виконання суто внутрішніх функцій до зовнішніх.» Комплексний проект з підвищення якості надання ІТ-послуг був розпочатий з проведення аудиту існуючої системи автоматизації і бізнес-процесів по управлінню запитами і інцидентами. На його основі була виявлена необхідність реінжинірінга не лише ІТ-процесів, але і бізнес-процесів банку в частині взаємодії з регіональними підрозділами банку (раніше підтримка здійснювалася у кожному регіоні самостійно), пунктами продажу, клієнтами банку.
Докладніше:http://ua.technoserv.com
ИТ-директор: НОВОСТИ
01.08.2021
CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" 2021
29 - 31 июля 2021, г.Запорожье, состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Участники: CIO, ИТ-руководителям, директора по развитию, производству, продажам, аналитики, планировщики, все, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.
Про CIO-Jazz-2021 - версія для мобільного
08.08.2020
CIO-Jazz "Эффективное управление предприятием" - 2020
6 - 8 августа 2020, г.Запорожье, Состоялся Семинар-практикум, посвященный вопросам эффективного управления предприятием. Мероприятие будет полезным: CEO (но они, увы, не ездят на такие мероприятия :)), CIO, ИТ-руководителям, директорам по развитию, производству, продажам, аналитикам, планировщикам, всем, кто на предприятии занимается проектом внедрения (развития) ERP.
Событие уникальное - аналогов в Украине НЕТ.
Про CIO-Jazz-2020 - версія для мобільного
13.12.2019
Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня.
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
О Новогоднем CIO-Jazz - версия для мобильного
23.10.2019
MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты"
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
Ключевые темы MBA IT-Jazz:
- Развитие ИТ-функции
- Гибкие технологии управления ИТ-проектами.
- Эффективное управление ИТ-командами.
- Новинки рынка ИТ и опыт их использования.
|
|